Oldalak

A HuncaLife márkanév

 A HuncaLife márkanév termékeinek gyártásakor az alapelv az „Egészséges életmód”


A Huncalife elsődleges fontosságúnak tartja az emberi egészségre odafigyelést. Minőségi és humánbarát készítményeket gyárt és elkötelezettek a kiváló minőségű, nyomon követhető, természetes összetevők használatával az általa termelt összes termékek tartalmára, kezdve a termelés formáitól, a termékek csomagolásától a termékek raktározásáig és szállításáig.

A HuncaLife termékek
-Nem tartalmaznak ftalátot, alumíniumot és ásványiolajat.
-Nem tartalmaznak konzerválószereket, pl. paraffint.
-Nem tartalmaznak a természetre ártalmas LSL-t, szilikont, foszfátot ésszintetikus festékeket.
-Nem tesztelik a termékeiket állatokon, hanem dermatológiai és humán vizsgálatokon.
-Megfelelő bizonyítvánnyal rendelkeznek mind a hazai, mind a külföldi piacokra.

A HuncaLife Környezetvédelmi politikája


A Huncalife ötvözi küldetését a személyes gondozás iránti tudatosság terjesztésében, az életminőség fejlesztésének támogatásában, az egyének számára a környezetbarát termeléssel, a minőségi szolgáltatással és a minőségi üzleti lehetőségek elveivel kapcsolatban.

Minden új terméknek a környezetre gyakorolt hatását nyomon követi, hogy elérje a végső fogyasztót a kutatás és fejlesztés színpadától és figyelembe veszi a környezet károsításának minimalizálása érdekét.

A HuncaLife jelenleg kb. 600 termékcsoportot, ezen belül kb. 1200 -féle terméket gyárt. A termékeikhez több 100 növényi alapanyagot használnak fel melyek rendelkeznek minőségi tanúsítással.


- Ügyelnek arra, hogy a csomagoláshoz újrahasznosított dobozokat és papírt használjanak,
- A szilárd hulladékaikat olyan módon távolítják el, amely nem károsítja a környezetet,
- Csökkentik az energia- és vízfogyasztásukat a fenntartható energia támogatására,
- A folyékony hulladékot ártalmatlanítják,
- A környezetre és az emberi egészségre kockázatos szennyező hulladékot továbbítják a hulladékgyűjtő központokba,
- Képezikk alkalmazottaikat, hogy érzékenyek legyenek a környezetvédelemre.

KÖZVETLEN ÉRTÉKESÍTÉS:  A HuncaLife a SELDA (Európai Közvetlen Értékesítési Szövetségek Szövetsége) és a WFDSA (World Direct Selling Egyesületek Szövetsége) tagja. Az Egyesületben való tagságukkal garantálják, hogy iparuk szerves része a bizalomérzetnek, és hogy megpróbálják teljesíteni az összes szükséges tevékenységet az ágazati problémák megoldása érdekében.

Minőségi kiválóság és tanúsítványok

A HuncaLife termelési tevékenységét az Európai Unió által életbe léptetett szabványok és előírások szerint végzi, a törökországi környezetvédelmi és emberi egészségre vonatkozó törvények és rendelkezések szerint.

- A HuncaLife tulajdonosa lett egy nemes elismerésnek az Európai Tudományos Intézettől a legjobb aktív összetevő kategóriában. Ezt a díjat a SKIN PERFECT DYALIFT termékcsaládért kapták, mely segít eltávolítani a ráncokat, feszesíti a  bőrt aktív összetevőjének köszönhetően, amely hialuronsavat, 7 zsír komplexet, illetve A- és E-vitamint tartalmaz.

- A GMP CERTIFICATE:  kiterjed az üzembiztonsági intézkedésekre a gyártott termékek szennyeződésének megakadályozására és csökkentésére belső és külső tényezők révén. Ezzel a dokumentummal garantálják, hogy termékeiket az egészségi, biztonsági és környezetvédelmi szabványok szerint gyártják a gyártási folyamat végéig.

- ISO 9001 MINŐSÉGI BIZONYÍTVÁNY:  menedzsment megközelítés, ahol minden folyamatot dokumentáltak a vállalkozások igazgatásában és a folyamatok ezen dokumentációs struktúrában vannak rögzítve. Ezzel a dokumentummal garantálják, hogy termékeik fenntartható és megismételhető folyamatokkal készülnek, és minden termék regisztrálva van.

- HALAL TERMÉK-BIZONYÍTVÁNY: semleges szakértői jelentés, amely az iszlám szabályokkal összhangban ellenőrzi a termékeket, adalékanyagokat, előkészítési és feldolgozási módszereket, takarítás és egészségügyi feltételeket. Ezzel a dokumentummal garantálják, hogy az iszlám szabályokkal nem megegyező nyersanyagokat nem használnak  .

- TURQUALITY DOCUMENT: a világ első, államilag támogatott branding programja. Ezzel a dokumentummal garantálják, hogy elegendő hardverrel és ellátással rendelkeznek a nemzetközi és a török  márkák erejének növelése érdekében.


A HuncaLife víziója: A közvetlen értékesítés világelsője lenni!

A HuncaLife arra törekszik, hogy megváltoztassa a képviselőinek a megélhetési, az üzleti, a jövedelmi és oktatási lehetőségeit. A HuncaLife jelszava is ez: Változtasd meg az életed!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése